Werkveld

Field marketing is binnen veel branches niet meer weg te denken uit het marketingbeleid. In tegenstelling tot traditionele marketingvormen biedt field marketing, door het face-to-face contact met de consument, veel onderscheidende mogelijkheden. Zo kun je de consument persoonlijk spreken, informeren, adviseren en overtuigen. Bovendien kun je mogelijke bezwaren, vragen en obstakels direct pareren en weerleggen.

Energiebedrijven

Consumenten staan vaak niet stil bij de kosten van hun energiecontract. Field marketing biedt de kans consumenten bewust te maken van hun (te hoge) kosten, om vervolgens met een goede deal de klant te overtuigen een contract bij uw onderneming af te sluiten.

Telecombedrijven

Telecom omvat veel verschillende diensten, zoals telefonie, internet en interactieve TV. Elke klant heeft een andere behoefte; de een wil een uitgebreid TV-pakket terwijl de ander prioriteit geeft aan snel internet. Onze ervaren field experts weten tijdens een gesprek de wensen en behoeften van de consument te achterhalen en hierop in te spelen met een passend aanbod.

Overige branches

Field marketing kan binnen vele, verschillende branches een waardevol instrument zijn. Persoonlijke verkoop biedt de mogelijkheid om extra informatie te geven, direct in te spelen op twijfels en om vertrouwen te wekken bij de consument. En dat kan voor bijvoorbeeld ingewikkelde abonnementen een doorslaggevende factor zijn.
Benieuwd wat wij voor jou organisatie kunnen betekenen? Vul het contactformulier in of laat een terugbelverzoek achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!